Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sveriges bästa support

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-12-12, 11:08 #1
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
demain demain är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 143
1. Tycker att Citynetwork ligger bra till, inte nödvändigtvis baserat på snabba svar utan snarare supportens engagemang.

Lite off topic, men längst ner skulle jag vilja placera Surftown som envisas med att ta extra betalt för telefonsupporten. Fick dessutom ett samtal förra veckan där en arg dam skällde på mig för att jag hade ett gammalt privatkonto där jag hostar en del skräp, på grund av att hon luskat fram att jag också driver företag.

2. FSdata och One.com
demain är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-12-12, 11:53 #2
AndersNs avatar
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
AndersN AndersN är inte uppkopplad
Medlem
AndersNs avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 142
Svår fråga, var länge sedan jag hade med vissa av aktörerna att göra men här kommer min lista.

1. CityNetworks, iaf då det gäller deras Telesupport, mailen har på tok för lång svarstid.
2. Binero, nu har jag iof flyttat från dessa men detta berodde ej på supporten.
3. Webbkonsulterna (Wk.se) - Var iof flera år sedan jag var hos dem, så kan ha ändrats, men då hade dom iaf snabb och riktigt bra support på både tele och mail.

Absolut sist: One.com - där får man vad man betalar för, dvs inte mycket.
AndersN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-12-12, 12:04 #3
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
1. Webbhotell är det CityNetwork. Domänhanteringen, utan tvekan Loopia
2. One.com. Har alltid fått den hjälpen jag behövt och mycket mer. Hjälpt mig ändra i koden tex.
3. Glesys, de har ett grymt bra forum för VPS där även deras arbetare svarar. Därför kommer de bland topp 3.
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-12-12, 13:33 #4
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 089
jayzee jayzee är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 1 089
Intressant twist på Crystone tråden ...

1. Oderland har bäst support enl. mig.
2. Har kört det mesta såsom one.com, oderland, manufrog, loopia, fs-data samt binero.

Föredrar dock att hosta själv
jayzee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-12-12, 21:55 #5
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av demain Visa inlägg
Lite off topic, men längst ner skulle jag vilja placera Surftown som envisas med att ta extra betalt för telefonsupporten. Fick dessutom ett samtal förra veckan där en arg dam skällde på mig för att jag hade ett gammalt privatkonto där jag hostar en del skräp, på grund av att hon luskat fram att jag också driver företag.
Är inte det ganska bra egentligen? Nu tar inte vi extra betalt för telefonsupport men jag som privatperson skulle nog faktiskt uppskatta om jag kunde välja bort telefonsupport hos tex Telia och då sänka min kostnad med 20-30 kr per månad. Inkluderar man det i priset ger man ju inte kunden ett val, sänker man grundpriset och tar man betalat för det låter man ju kunden välja.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-12-12, 22:18 #6
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Är inte det ganska bra egentligen?
Jag tycker du är något på spåren där Johan, många inser inte att support och all den tid detta tar är något som man inte kan göra gratis, och att det i själva verket måste läggas på det pris man tar ut. Dvs. om man ska jämföra kvaliteten på den support man får måste man även ta i beaktning vilket pris man betalar för sitt webbkonto med den support som ingår. Dvs, får man lite sämre eller rentaav dålig support på one.com för 12kr/mån så kan man ju ända hävda att man får mycket support för pengarna. För om man får 15 minuters bra support på one.com så har one.com gått plus minus noll på en på 5års tid, förutsatt att man fortsätter som kund.

Senast redigerad av Danielos den 2012-12-12 klockan 22:30
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017