FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Roligt att många har så mycket bra att dela med sig av. Alltid intressant för någon som är relativt ny på bokföring
![]() En liten fundering efter att ha läst några inlägg. Kör ni digitalt med de dokument som är digitala (fakturor etc) eller skriver ni ut allt? Tycker själv det är smidigare att köra allt digitalt även om man givetvis sparar allt som kommer in i pappersformat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Att skriva ut allt är också en lärdom... måste ju ändå spara det på något beständigt material i 10 år framöver. I början försökte jag spara det på datorn men det blir så många dokument! Det mesta finns ju dock fortfarande digitalt, men i en himla röra på mail och liknande! (Blir ju dessutm inte mindre papper i en pärm, men där är det bara att sätta in dem och sen vet man var dem finns, naturligtvis finns liknande datorprogram... men inget jag föll för).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Gällande att spara bokföring på datorn så kan jag varmt rekomendera Dropbox eller liknande tjänst. Enkelt att komma åt oavsett dator. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, bra tanke där. Men däremot så är Dropbox bra som backup antar jag.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|