Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Ja, det verkar troligt att det är VS 2010 Express som har en brist som är åtgärdad i VS 2012.
Jag tycker du ska uppgradera och köra på den senaste VS du kan, det brukar alltid vara bättre än att försöka lösa problem som finns i äldre verioner.
Express är ju dessutom betydligt simplare än Professional, själv använder jag alltid professional versionen.
Ett annat tips är att i möjligaste mån använda Wrapperclasser runt kritiska externa klasser, så om du behöver ändra så behöver du bara ändra på ett ställe, dett aär särskilt viktigt om du har en sås på en halv gig. hur många rader är den såsen på? Måste ha tagit en evighet att utveckla.
|
Hm, får väl göra det denna gång då. Aldrig varit ett fan av att hoppa över problem istället för att åtgärda dem, speciellt när det gäller Microsoft, dom har ju en tendens att inte dokumentera allting som är ändrat/uppdaterat.
Authservern ligger på runt 70k rader, spelservern på minst 20 gånger mer. Sen har vi ju hela klienten också som är mycket avancerad, skulle vilja säga att det är bättre grafik är World of Warcraft och de största MMORPG-spelen.
Fick en sjukdom för en månad sedan som har begränsat mitt liv, och därför har jag mängder med tid att syssla med detta - skulle nog säga att det tagit två månader. Bara ett projekt jag gör för att fördriva tiden