FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tartar självklart lyckas inte alla med detta . Precis som med alla affiliateprogram krävs en arbetsinsats . Är google oseriös med adsense för att de tjänar pengar på sina publishers? Skippa bara den negativa attityden angående df med snack om mättad marknad och rasistiska åsikter om vissa kvinnliga arbetare hos df så är jag nöjd . Det är bara att inse hur fel du har med dina antaganden gällande detta.
Förstår verkligen inte vart skon klämmer angående din inställning till df . I denna forumtråd tex är de 95% av alla som deltagit i diskussionen nöjda med df . Så varför ens försöka fortsätta smutskasta med ditt skit Och vill du fortsätta plocka skrot så gör det ingen kommer tvinga på dig att prova med df lovar jag men denna forumdel är till för affiliateprogram inte diskussioner om ukrainska kvinnor eller skrotplockning Senast redigerad av knullis den 2012-09-14 klockan 22:58 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja det undrar jag med, vilken dum kommentar.
Dom sliter ju dygnet runt hela DF staben. Vi som träffat "Ukrainskorna" live vet att dom är superproffs, mycket ödmjuka och dessutom extremt hjälpsamma. Lisa kan gärna få bli svensk statsminister så kanske Sverige lyckas till slut också! ![]() Tråkigt att dom ska bli utdömda på det där sättet av nån "äkta svensk manlig webmaster" som ju är måttstocken för vem som ska få driva företag på internet...eller?? Hacka gärna på whitelabel men tänk efter, varenda icabutik, statoilmack, satsgym, mcdonaldsrestaurang är ju fysiska whitelabels! Den som marknadsför "sin" whitelabel bäst och/eller har bäst domännamn lyckas bäst helt enkelt. Alla får chansen att testa sina ideer/domäner helt gratis, vad är det för fel med det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ukraina är ett vanligt land att lägga sin utveckling i, inget konstigt i det. Dock delar jag farhågorna när det gäller att skapa något unikt, men man har möjligheterna att göra ganska mycket själv redan nu. Jag tycker DF har överlägset bäst teknik sedan är det upp till var och en att skapa en så bra lösning som möjligt. Ser fram emot att när mina WDP sajter är konverterade till DF då bör man öka intäkterna markant. Eftersom jag har 300 affiliates under mig har jag ganska bra cool på om de flesta tjänar mycket pengar på WDP o DF.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du verkar ha en otroligt negativ inställning mot Datingfactory och den trevliga samt hjälpsamma personalen som kontinuerligt arbetar för att göra detta white label program bättre (bland annat Knullis). Mitt tips är att pröva på Datingfactory i mån av tid, så kommer du inse potentialen. Jag vet bland annat folk som tjänar riktigt bra på DF igenom att kombinera sina skickligheter på PPC trafik med diverse nisches på DF. Sedan så kan man tjäna riktigt bra på DF, jag är säker på att Knullis har lyckats otroligt bra. Har också läst om en kille vid namn "Thomas Voullemir" som fick sin DF datinghemsida för handikappade omtalad i en tidning. Han har också gjort stora framsteg. Marknaden för dejting kan f.ö aldrig bli mättad (folk som säger detta vill bara att mindre folk ger sig in i denna nische) eftersom vår värld är så pass stor att tusentals människor gör slut dagligen och vänder sig till nätet för att hitta en ny partner. Har även pratat med folk som får mat och vatten på bordet via PoF, en enda trafikkälla av tusentals. Just my two cents... Senast redigerad av Webmasterpro den 2012-09-16 klockan 00:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vill bara meddela alla att vi nu är två stycken som sitter med den svenska supporten och tar hand om alla ärenden. kommande vecka arbetar vi ikapp alla som fått vänta och framöver ska vi kunna ha support på svenska via skype måndag - söndag 09.00 - 22.00 ca .
* För dig som saknar din betalning - undersökts det just nu i skrivande stund Vi finns två personer på skype till ert förfogande från och med imorgon Senast redigerad av knullis den 2012-09-16 klockan 13:41 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Chatroulette.se - Vet nu varför du inte fått betalt, du har inte verifierat ID och förutom det har du skrivit nån verifikationskod istället för mailadress där du ska ange ditt paypal ID.
kontakta mig om du behöver hjälp med att fixa dessa två saker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur mycket tjänar ni på era sidor? Per månad?
![]() Har ni printscreen på er statistik så blir det ännu roligare. Ni behöver såklart inte skriva VILKA sidor det handlar om, men statistiken i sig är jätteintressant! Var stolta för att ni lyckats och dela med er av lite statistik ![]() Själv har jag tjänat 980 EUR totalt. Inte alls nöjd med detta resultat, många tjänar antagligen mer än detta per månad. Men det är i alla fall en början ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tror tyvärr inte det är så många som vill redovisa sina intäkter öppet på ett forum är som att fråga "hur mycket pengar har du på banken" men gratulerar till 980 euro en bra start, finns mer att tjäna på marknaden tro mig ; ) hörs på skype!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kollade din svenska df-sida och det var ont om svenska referenser, antingen är alla hemliga eller så är det få som lyckas? Hemliga sidor brukar i mina ögon innebära tvivelaktiga saker, det går ju inte direkt göra världsunder när man ändå har samma white-label lösning eller kan man modifiera varenda template hur man vill?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|