FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Vad jag menade med att småsajterna inte tjänar några pengar handlade inte om provision eller dylikt utan att bolaget tjänar lika mycket på 1000 småsajter med 5 kunder vardera som en större med 5000 kunder. Lyckas man inte något vidare så är det för det mesta bättre att satsa på något annat än att harva vidare med något som inte fungerar, antingen på grund av att det knappast går att erbjuda något unikt gentemot konkurrenterna (vilket är ganska typiskt för white label-system), för att marknaden saknas eller för att man helt enkelt inte är bra på det man gör. Det gäller oavsett om det är dating eller mobilspel. Man måste som företagare se till lönsamheten framför allt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-14 klockan 22:05 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad beträffar cheferna tror jag inte du pratat med en enda av dem, och jag tror heller inte att du känner till deras arbetsförhållanden; Tanya Fathers, den "importerade chefen", var frun till World Dating Partners ägare, och skapade sedan DatingFactory. Det har alltså ingenting med 'importerad arbetskraft' att göra - att du gör sådana antaganden utan att ha substans/bevis är rent ut sagt sjukt. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja det undrar jag med, vilken dum kommentar.
Dom sliter ju dygnet runt hela DF staben. Vi som träffat "Ukrainskorna" live vet att dom är superproffs, mycket ödmjuka och dessutom extremt hjälpsamma. Lisa kan gärna få bli svensk statsminister så kanske Sverige lyckas till slut också! ![]() Tråkigt att dom ska bli utdömda på det där sättet av nån "äkta svensk manlig webmaster" som ju är måttstocken för vem som ska få driva företag på internet...eller?? Hacka gärna på whitelabel men tänk efter, varenda icabutik, statoilmack, satsgym, mcdonaldsrestaurang är ju fysiska whitelabels! Den som marknadsför "sin" whitelabel bäst och/eller har bäst domännamn lyckas bäst helt enkelt. Alla får chansen att testa sina ideer/domäner helt gratis, vad är det för fel med det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du verkar ha en otroligt negativ inställning mot Datingfactory och den trevliga samt hjälpsamma personalen som kontinuerligt arbetar för att göra detta white label program bättre (bland annat Knullis). Mitt tips är att pröva på Datingfactory i mån av tid, så kommer du inse potentialen. Jag vet bland annat folk som tjänar riktigt bra på DF igenom att kombinera sina skickligheter på PPC trafik med diverse nisches på DF. Sedan så kan man tjäna riktigt bra på DF, jag är säker på att Knullis har lyckats otroligt bra. Har också läst om en kille vid namn "Thomas Voullemir" som fick sin DF datinghemsida för handikappade omtalad i en tidning. Han har också gjort stora framsteg. Marknaden för dejting kan f.ö aldrig bli mättad (folk som säger detta vill bara att mindre folk ger sig in i denna nische) eftersom vår värld är så pass stor att tusentals människor gör slut dagligen och vänder sig till nätet för att hitta en ny partner. Har även pratat med folk som får mat och vatten på bordet via PoF, en enda trafikkälla av tusentals. Just my two cents... Senast redigerad av Webmasterpro den 2012-09-16 klockan 00:35 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|