FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kjette:
Tack för din förklaring. Det behövdes uppenbarligen i detta fall. Jag tycker din förklaring låter hur lugn som helst. Saker kan gå fel - och det som hände var nåt ni inte kunnat förutsätta. Man kan aldrig förutsätta precis vart endaste problem eller variabel. Problemet löst 1,5h efter första mailkontakten och under halvtimmen efter telefonsamtal. Skulle detta vara dåligt?! Senast redigerad av tartareandesire den 2012-05-07 klockan 21:36 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det var inte dåligt och det har inte jag sagt.
Problemet var att vid kontakt fanns enligt "first line" ingen tekniker och dom skulle lämna ett meddelande. Det känns inte ok besked när en sida ligger nere. Och med historiken kring binero kan återkoppling ta upp till 2 veckor och inget svar alls. Då blir man såklart extra oroligt. Kan säga man hade hög puls den timmen innan man fick tag i någon. Man ska inte behöva sitta i 30min kö när man ringer häller. Och ytterligare 20min för en tekniker. Till Bineros FÖRDEL kan sägas att när man till slut får tag på rätt person brukar man få EXEMPLARISK hjälp. Som idag när jag äntligen fick tag på Kjette! Men vägen dit är ofta lång, ibland mycket lång. Vid ett tillfälle fick jag inte svar på över 2 veckor trots 2 "påminnelser" då tog P-G tag i det till slut och svarade med replays inom minuter tills det var löst. Så visst kan det funka, men som sagt vägen dit är ofta lång, och det vill sig liksom inte bli bättre trots det varit så länge. Så något för oss dolt problem genomsyrar Binero. Ingen skulle bli gladare än jag om allt denna problematik som tas upp här och på andra forum löstes. För oj, vad man lagt timmar på Binero. Hade gärna betalt dubbel taxa mot fungerande support. Mvh Fredrik Citat:
Senast redigerad av tartareandesire den 2012-05-07 klockan 21:37 |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"Hade gärna betalt dubbel taxa mot fungerande support."
Skaffa en annan leverantör med SLA då, och sluta klaga. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har fortfarande inte en enda fil till e-butiken på Binero endast domänen, e-butiken ligger tryckt hos pin. Hade du läst hade du också sett och kanske förstått varför. Tror ingen vill behandlas enligt ovan vad man än betalar. Vad är lämpligt för 3000kr om året? väntetid på 1v, 2v? Du verkar tycka 2 veckor som det ibland tar är ok? Eller du missade det också i tråden? Dumma ogenomtänkta svar undanbedes. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|