FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Fredrik nu fick du mig att börja gråta på RIKTIGT!
Varför i hela friden lägger du en E-Butik som är ditt levebröd på ett webbhotell för dryga 100 kr i månaden? Med tanke på vad du betalar för får du faktiskt skylla dig själv måste jag säga. Jag tycker att Binero agerade helt korrekt i det här ärendet, och dom försökte ju samtidigt hjälpa dig trotts helg. Företag med höga krav på tillgänglighet ska inte köpa webbhotell .... -.- Köp dig istället en 100% managed server tjänst med serviceavtal! /ZynX Senast redigerad av ZynX den 2012-05-07 klockan 12:21 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
E-butiken ligger säkert hos PIN, endast en A pekning hos binero eftersom domänen ligger där, och jag har mycket hantering med subdomäner på egen hand. Det var inte HELG det var nu idag. 2st på Binero hade dubbelkollat mina pekare mm innan fas 2 i migreringen. och allt skulle fungera men ändå inte.... Detta ska man väl kunna förvänta sig fungera?! |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Företagstjänsten kostar nog närmare 200kr med allt, och bör absolut kunna hantera en pekning.
Och om en sida går ner och man ringer, så bör man kunna få hjälp i det närmaste. Inte 5minuter men inom en timme. Inte svar att alla tekniker är på möte. Och att dom ska lämna ett meddelande. Speciellt när man haft kontakt och dubbelkollat med migreringen. Nu blev nedtiden cirka 3 timmar. Hade en tekniker funnits på plats hade det inte behövt bli mer än 30min max. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|