Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sidan nere På Binero, inga tekniker

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-05-07, 12:19 #1
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 356
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 356
Hej Fredrik nu fick du mig att börja gråta på RIKTIGT!

Varför i hela friden lägger du en E-Butik som är ditt levebröd på ett webbhotell för dryga 100 kr i månaden? Med tanke på vad du betalar för får du faktiskt skylla dig själv måste jag säga.

Jag tycker att Binero agerade helt korrekt i det här ärendet, och dom försökte ju samtidigt hjälpa dig trotts helg.

Företag med höga krav på tillgänglighet ska inte köpa webbhotell .... -.-

Köp dig istället en 100% managed server tjänst med serviceavtal!

/ZynX

Senast redigerad av ZynX den 2012-05-07 klockan 12:21
ZynX är inte uppkopplad  
Oläst 2012-05-07, 16:04 #2
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Hej Fredrik nu fick du mig att börja gråta på RIKTIGT!

Varför i hela friden lägger du en E-Butik som är ditt levebröd på ett webbhotell för dryga 100 kr i månaden? Med tanke på vad du betalar för får du faktiskt skylla dig själv måste jag säga.

Jag tycker att Binero agerade helt korrekt i det här ärendet, och dom försökte ju samtidigt hjälpa dig trotts helg.

Företag med höga krav på tillgänglighet ska inte köpa webbhotell .... -.-

Köp dig istället en 100% managed server tjänst med serviceavtal!

/ZynX
Du har nog inte läst inlägget, vadå HELG?

E-butiken ligger säkert hos PIN, endast en A pekning hos binero eftersom domänen ligger där, och jag har mycket hantering med subdomäner på egen hand.
Det var inte HELG det var nu idag.

2st på Binero hade dubbelkollat mina pekare mm innan fas 2 i migreringen. och allt skulle fungera men ändå inte....

Detta ska man väl kunna förvänta sig fungera?!
Fredrik K är inte uppkopplad  
Oläst 2012-05-07, 16:11 #3
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Fredrik K Fredrik K är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 37
Företagstjänsten kostar nog närmare 200kr med allt, och bör absolut kunna hantera en pekning.
Och om en sida går ner och man ringer, så bör man kunna få hjälp i det närmaste.
Inte 5minuter men inom en timme.
Inte svar att alla tekniker är på möte. Och att dom ska lämna ett meddelande.
Speciellt när man haft kontakt och dubbelkollat med migreringen.

Nu blev nedtiden cirka 3 timmar. Hade en tekniker funnits på plats hade det inte behövt bli mer än 30min max.
Fredrik K är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017