FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Den är nog uppe bland top 3 inom ett par dagar.. Tror även det finns ett namn för det fenomenet, när (oftast nya) sidor åker upp och ner likt flipperkulor för att sedan komma upp högre..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Var lite orolig ett tag men då jag flyttades från plats 80 till 30 så började jag få hopp igen. Det här med SEO är kul eftersom att man aldrig riktigt vet vad som kommer hända.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
håller tummarna =) ingen som kan ge exakt svar inom SEO egentligen. det visar sig =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Här är någons historia om G-dansen. Intressant teori tycker jag, även om den inte skulle stämma
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ni hade verkligen rätt! Nu ligger sidan på en högre plats än tidigare!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
På senare tid har Google snabbat upp sin algoritm som (i egna tester) gör att det svänger en hel del. En liten ändring kan synas i sökresultatet efter bara några timmar (on-page). Men som i frågan så är webbplatsen relativt ny, så där kan en del av felet vara.
En annan sak som man bör undvika med nya sajter är att länka med den absoluta ankartexten som man vill ha träffar på. Man bör börja (om man vill hålla sig borta från filter) med lite längre, men inte för långa ankartexter som är exakta. Tips: Använd inte "exakta sökfraser" som bl a visas i adwords sökordshjälpmedel. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|