FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
En gång i tiden var det t.ex. ok förr dörrvakter att stoppa romer från krogarna, men även där har ju samhållet gått frammåt även om det kanske finns en bit kvar att gå |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det lär knappast bli någon förändring vad gäller privat egendom och de flesta forum drivs ändå inte kommersiellt.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nej de flesta drivs inte kommersiellt, men de största får man nog förmoda drivs kommersiellt, så även om det kommer ta tid, så är det ett ganska säkert antagande att detta kommer att ändras. Oavsett om man vill eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Folk är så fixerade vid sina inbillade rättigheter att de glömmer sina skyldigheter. Jag hoppas verkligen inte att lagstiftaren häller vatten på den kvarnen (vilket lagstiftaren enligt mig redan gör, men den diskussionen hör inte hit). Vad gäller den bannade personen så framgår det inte varför han blev bannad. Så det är omöjligt att tycka i den saken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Nu blandar du väl ändå väldigt fritt. Det är, och kommer säkerligen förbli, lagligt att slänga ut människor som bråkar och stör från krogen.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag propagerar varken för det ena eller andra, jag kan bara konstattera hur trenderna är och här finns en ganska tydlig trend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Det är några år sen jag jobbade i dörren men lagen har inte ändrats. Individ som misskött sig kan utan problem portas tills vidare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Någon sådan märklig lagstiftning har nog aldrig ens diskuterats så det ligger förmodligen och förhoppningsvis väldigt långt borta.
![]() |
Svara |
|
|