FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om du "pillade igår" med olika programvaror, kan jag lova dig att "rankingen idag" INTE har något med det att göra.
Att använda olika "programvaror" gör att det oftast (alltid) blir skitlänkar, på skitsidor, som tar bra längre att indexera än 1 dag ... tar oftast ett par veckor innan man kan se resultat, om några, från den typen av länkar ![]() Så, det handlar nog om något annat ... dock för lite info för att kunna "pin pointa" vad problemet är då du gett väldigt lite info om siten ifråga ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du har säkert rätt i att Google indexerar länkar segt när man väl vill att de indexerar dem snabbt, men jag tycker att det låter helt realistiskt om Google faktiskt kunde märka spamlänkar och sådana försök rätt så direkt, jag menar varför skulle det inte gå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Vet svenskar som kör STENHÅRT med xRumer och pumpar ut tusentals länkar varje månad, utan "dessa problem" ... ja, fortfarande efter Panda-uppdateringen ;-) Det skulle lika gäran kunna vara detta: 1) ny site 2) för ivrig med länkbyggandet Som gjort för att först gå spikrakt upp, för att helt plötsligt bli nedskickad till "de sälla jaktmarkerna" ;-P Det med Scrapebox användandet var nog bara en slump, inget annat ... Senast redigerad av MrWize den 2012-02-03 klockan 14:53 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|