FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Historien upprepar sig, 2 dagar innan jul ringer herr Ponten ännu en gång och vill ha en annan sida nerstängd.
Julfred borde föras in i grundlagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Kunden hävdar att sidan endast innehållt ett forum senaste 2 åren, så vet inte om herr Ponten även försöka bryta mot grundlagen om yttranderätt om det handlar om endast forum.
I Sverige hjälper åklagaren till med olaga hot, utpressning, olaga tvång utan lagstöd. Sverige måste vara ett av dom största korrumperade länder när det gäller åklagare som hanterar uppehovsrättbrott. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Skämt åsidor, så bör man aldrig ge efter för hot som jurister framför. Men man bör heller aldrig avfärda dem, utan att först ha konsulterat sin egen advokat. Så ta hoten på allvar, även om du inte gör som han säger. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ha, alla rar-filer i releasen, epic! Jag är ganska säker att du kommer överst på min lista över bästa kommentar under 2011 ![]() I övrigt, tragiskt med dessa häxjakter, spontant så känner jag att spotify blir mindre attraktivt om böterna motsvarar 1500kr :P Spotify kostar 1200kr, Spotify blir värt det om jag skulle bli tagen med att dela ut varje år mao ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|