FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere? | |||
Ja - absolut |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 16.46% |
Ja - om det görs snyggt |
18 | 22.78% |
Nej - inte alls |
48 | 60.76% |
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har hittills inte kommit på några nackdelar, tvärtom, ser bara fördelar när man ser alla problem som andra lastbalanserade system har. Men vad jag förstår så jobbar jine också med att ta fram ett eget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med dig till viss del. Loopias kontrollpanel är överlägset bäst, möjligt att någon annan kan nå dit så småningom men idag är övriga bleka i jämförelse. Nu hör visserligen inte det här direkt till hårdvaruupplägget men utan en väl fungerande domänhantering så får supporten sitta med en massa trams i onödan vilket äter resurser.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-12 klockan 14:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2011-12-12 klockan 22:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Självklart kan man också jämföra kontrollpanelerna oavsett vad som finns i grunden. Den typiska webbhotellkunden struntar blankt i detta, de bryr sig enbart om hur enkelt det är att administrera sina webbplatser och domäner samt hur bra tjänsterna fungerar. En välfungerande kontrollpanel och domänhantering är för mig betydligt viktigare än om det är ett lastbalanserat system eller inte så länge prestandan är okej vilket den de facto är hos Loopia: http://www.webhosting-benchmark.com/rank Det sparar tid för både kunden och webbhotellet vilket gör att bägge parter kan ägna tid åt vettigare saker än handpåläggning pga ständiga problem. Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |