FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere? | |||
Ja - absolut |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 16.46% |
Ja - om det görs snyggt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 22.78% |
Nej - inte alls |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 60.76% |
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vi använder alltid driftbloggen.se som kanal för information om våra tjänster. När driftbloggen.se blev för överbelastad att vi själva inte kunde uppdatera den valde vi att börja använda Twitter och Facebook. Det borde vi givetvis något vi borde gjort mycket tidigare. Vi har även flyttat driftbloggen till en ny samarbetspartner i samband med det inträffade. Detta är dock bara en del i det förbättringsarbete som just nu pågår. Driftbloggen.se beskrev det som hände med e-posten och att den inte fungerade som den ska. Informationen nu gäller backupen och det är en separat situation. Att vi har ett färdiginspelat välkomstmeddelande i telefon som informerar att man kan skicka mail till oss är inte så konstigt men givetvis olyckligt med tanke på omständigheterna under dessa dagar. Så nej, vi stoppar inte huvudet i sanden och förnekar inte detta på något sätt. Att vi kan bli bättre i vår kommunikation med kunderna är dock något vi helt enkelt får ta till oss och jobba på i fortsättningen. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Varför inte bara uppdatera och fylla på med mer information? Var helt öppna med vad som hänt istället för "Vi jobbar på det". Det är att stoppa huvudet i sanden. Men Visma / Mamut / Ni kanske inte vill det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det är ju inte så att de stoppar huvudet i sanden, det står ju där att det är avbrott i e-postsystemet och att de jobbar på att lösa det. Visst kunde de väl ha haft kvar händelseförloppet när de felsökte eller vad det är du skriver om, men jag känner inte att jag saknar någon relevant information där. Att de tagit bort lite information för att minimera skadan är ju helt förståeligt när andra webbhotell attackerar dem på det här sättet. De kunder som har drabbats har blivit informerade via e-post(enligt det som står på driftbloggen) och det är väl bara de som egentligen behöver veta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Helt uppenbart var att ni priorioterade att sälja till nya kunder, istället för att behålla nuvarande kunder och då är det inte mer än rätt att konkurrenterna tar era nuvarande kunder! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|