FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Visst finns det dåliga och oseriösa företag, problemet är att företagen inte har något skydd mot idioter till konsumenter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns skydd emot idioter, det är information och information. Visst kommer de finnas människor som ändå gör fel.
Många företag fulsäljer också, särskilt inom telefoni branschen. Det är många som bli på lurade grejer som de inte kan hantera, så ängerrätten är nog ett måste. Att de inte finns ångerrätt för företag, gör att många småföretagare bli lurade då de bli uppringda av oseriösa företagare. Senast redigerad av klein den 2011-11-01 klockan 05:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Allt enligt forumets sökfunktion. Är väldigt intresserad av att höra hur du finner dina kunder efter alla verkar vara oerhört korkade. Är det något specifikt med era tjänster som lockar just dessa mindre begåvade människor? Alternativet vore ju att ert företag kommunicerar dåligt med era kunder och att dom därför gör fel som får dom att framstå som idioter. Ursäkta för mitt offtopic-inlägg. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|