Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hur öppnar man

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-10-23, 16:30 #8
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Kedi Visa inlägg
Varför ska jag ta en kurs hur Windows funkar när jag enbart undrade hur man kommer åt utforskaren via Internet Explorer version 9? Inte lätt att veta hur man kommer åt till en början när man precis uppgraderade till version 9 och sedan när det gäller huset kommer jag bara till startsidan och sedan finns det saker man måste veta akut.
Det var välment. Utforskaren behöver man inte nå genom IE utan man kan öppna utforskaren direkt och skriva in ftp://MinFTPServer.com/.

Orsaken till att du kommer till startsidan är att du vänster klickar och inte högerklickar på det lilla huset.

Citat:
Ursprungligen postat av frecka Visa inlägg
Jag tror att den som rekomenderare dig till att ta en windows kurs är en som gjort det själv. Han tyckte antagligen att man fick ut mycket nödvändig information.
Nix, har inte gjort någon kurs i Utforskaren men kan man inte en sådan basal sak som utforskaren har man en del att lära sig. Då är väl en kurs bra? Eller har du någon annan åsikt?
Jan Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017