FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Douglas - maila oss eller än bättre ring oss imorgon så fixar de säkert det på nolltid för dig. Det finns inte några generella problem så jag antar det är relaterat till ditt konto.
Här är kontaktinfo: http://www.citynetwork.se/kontakt/ |
||
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Har gjort det nu. Hoppas på ett svar snart. Jag har redan kontaktat er via telefon 2 gånger tidigare men problemen har inte blivit lösta då. Mvh, Douglas B |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag håller lite extra koll på det idag...
|
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej igen Douglas - de har kollat på det och mycket riktigt har du något som inte stämmer på kontot. Räkna med att höra av teknikerna imorgon...
|
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Mvh, Douglas |
||
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet att du har kontakt via mail så jag låter teknikerna ta med dig direkt istället för här. Jag ser dock till att det fullföljs hela vägen. PMa gärna mig annars. Ledsen att det tagit tid. Vet att vår leverantör har varit inblandat för att rätta till.
|
||
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet inte om detta är rätt tråd för ämnet. Men det är en sak jag anser är fel på CityNetwork.
Köpte ett webbhotell där sedan jag inte är nöjd med Binero längre. Flyttade över ett gäng domäner, som går ut vid olika datum. En domän gick ut för ett tag sedan och jag är inte intresserad av att förnya den, och på Binero var det bara att skippa att pröjsa den. Nu pluggar jag dessutom och besöker väldigt sällan mina egna siter, har därav inte lagt märke till att de legat nere. Förrän då jag fick detta mail: Citat:
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|