FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Jens - Tråkigt att höra att det blivit en miss i att återkomma till dig. Vi har som mål att aldrig låta någon vänta mer än 2 timmar på mail. Detta håller vi allt som oftast - dock vid olika problem eller vid eventuell nertid - drar det ofta iväg då vi inte klarar volymen. Nu i sommar har det också varit tillfällen (som du sett i tråden) som inte varit bra nog. Något vi absolut kommer se över.
När det gäller telefonsupporten så publicerar vi en rapport varje månad så att alla kunder kan se exakt vad som gäller i vår telefonkö mm. Vi har som mål att nå en sittid under 1 minut väntetid. Som du ser på rapporten nedan ligger vi på några sekunder över en minut de flesta månaderna - så inte riktigt målet men nära. I juni väntade den som väntade längst 22 minuter. http://www.citynetwork.se/support/supportrapport-juni/ Hursom - som svar på din fråga är det du gick igenom inte accepterbart och ger oss bara mer råg i ryggen för att vi måste bättra oss. Stora massan får både kunnig och snabba svar - men det är inte ok att någon slinker emellan på det sättet du har gjort. Vi är ledsna för det och hoppas vi får chansen att visa vad vi går för en annan gång. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har konto hos er och är nöjd i övrigt. Era svarstider i telefon är mycket imponerande.
|
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Roligt att höra Jens. Som sagt vi kommer ta än hårdare tag. Framförallt kommer nästa sommar har vi fler personer aktiva. Tack igen för feedback både JensS och njoy.
|
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lånar denna tråd lite eftersom det handlar om City Network.
Jag använder deras nya webbhotellstjänst vilket har fungerat bra prestandamässigt fram till och med måndag. Jag vet att de hade driftstörningar vilket står både på deras driftinfo och i det mailsvar jag fått från supporten. Enligt driftinfo är felet nu åtgärdat men jag upplever fortfarande kraftiga prestandaproblem och har mailat supporten om det men undrar om någon annan också har problem eller är det bara jag vilket verkar lite konstigt. /Tomas |
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har upplvet samma sak men fick svar idag att det skulle vara ordnat.
Fick som svar att det vart problem med en switch samt nån process som hängt sig. Mina problem började i mitten av förra veckan. Be dem kolla om du har några php processer (om du kör php) som hängt sig. Hoppas det löser sig. |
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan ge lite mer info här. Vi har under två dagar åkt på lite olika former av dos-attacker. Detta har vi tyvärr trott ha "ordnat" för att sedan se att det är tillbaka på lite annat sätt. Dvs det kommer och går. Vi har under de senaste 12 timmarna kommit närmare en lösning - men jag hoppas det i alla fall ger en indikation på vad problemet är. Vi hoppas fixa under natten helt.
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu till info om det faktiska i denna tråden dock. Har fått diskutera och det är uppenbart att vi i vår nya miljö inte aktiverat allt som vi önskar och vi får tacka trådskaparen för att ha tagit upp detta för det leder till en förändring. Redan under nästa vecka kommer miljöerna gås igenom för att tillåta htaccess och ini att använda för att få igång errors. Vi kommer dock gå igenom noga vad som kanske ytterligare bör möjliggöras... Så tack igen och ändring kommer tack vare denna dialog.
|
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Roligt att höra AndersN. Vi återkommer med mer info när jag får den...
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|