FAQ |
Kalender |
![]() |
#781 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Varför flyr alla operatörer från Tradedoubler? Fick nyss ett mail att halebop kommer avsluta sitt program där. Senaste månaderna är det väl tre stycken? (telia, tre? och nu halebop). Var tar alla vägen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
I vilket fall som helst vore det intressant med ett litet upprop där vi tillsammans samlar upp frågor som vi känner att vi inte fått svar på, och gemensamt skickar in dem och låter Tradedoubler svara oss alla publikt. Kanske kan vi lära oss något av varandras svar? Eller är era frågor väldigt individuella och personliga? I så fall kanske det blir svårt att ställa frågan publikt. Försök i så fall formulera frågan i generella termer så att alla kan finns ett intresse i att få frågan besvarad. Någon som känner till system för att samla in frågor och prioritera upp de viktigaste? UserVoice och Get Satisfaction är två tjänster jag tror kan hjälpa. Är jag ute och cyklar -eller känns det vettigt? Givetvis ska jag i så fall också själv vara med och svara på så många frågor som möjligt själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också lite besvärad av "flykten" från td i mobilnischen, det innebär trots allt en hel del jobb att byta affiliatenätverk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | ||
|
|||
|
Citat:
Vanligt förekommande är också att de "glömmer bort" ärenden vilket inte direkt ökar deras trovärdighet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | ||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|