FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
som man konfigurerar för att ansluta till sitt befintliga trådlösa nätverk. Du kopplar in skrivaren i nätverksporten och sen är det färdigt. Men trådat nätverk är alltid att föredra. Citat:
dyra i drift och så även den du föreslog. 500 spänn för 2500 utskrifter är ju lite mer än under 2000 som vi betalar för 17000 utskrifter till vår HP CP4525. CP4525:an kostar ca 11 ny + 3 för extra fack (med pappersskåp så man kommer upp i bra arbetshöjd). Och som jag nämnde tidigare - den skriver ut grym grafik. Den verkar vara riktad mot marknadsavdelningar och liknande. Med HP:s fotopapper för laserskrivare får du riktigt fina och billiga informationsblad i vettiga volymer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Av samma anledning som att bredband via sladd är mer pålitligt än trådlöst, dvs att tillförlitligheten är bättre? Eller kan trådlöst påverka kvalitén av utskrifterna på något vis? Dvs är trådat nätverk alltid bättre av uppenbara orsaker, eller finns det någon särskild aspekt just för skrivare?
Citat:
Citat:
----- Det lutar åt att jag beställer Brothers MFC-9970CDW med extra pappersmagasin. Den verkar motsvara det jag letar efter. I recensionerna får den plus för bra och billiga svart-vita utskrifter (det jag behöver) och minus för dåliga utskrifter i färg (det jag inte behöver). 3-års på plats service, trådlöst nätverk och extra magasin, är inte heller helt fel. Det enda som får mig att tveka inför köpet är att alla som verkar kunna någonting om skrivare verkar ha en fetish för just HP. Vilket får mig att tro att mitt eget val av Brother kanske bara baseras på okunskap ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|