| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Hej,
Här på WN var de flesta uppenbart negativa till detta, men genom ett bildsök på massmördarens namn via Google.se ser man att detta fick ett stort genomslag. Tycka vad man vill om detta, men det är ett bevis på att vi användare är starka. En demokratisk aspekt bortom myndigheters, marknadskrafternas och politikers kontroll. Även "Sverigedemokraterna.de" var även det ett kontroversiellt "agerande" med liknande effekt. Personligen tycker jag det var "bättre" att förvandla massmördaren till digital skit, än att försöka hindra populister att ta plats i riksdagen via nämnda metod, men det är ju personlig reflektion i allra högsta grad och eftersom vi alla tänker olika vet jag att många inte håller med.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2011-08-26 klockan 06:58 Anledning: Tillägg |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är ganska lätt att få exponering i Google oavsett sökord genom vanligt länkspam. Den stora utmaningen är att hålla sig kvar. Det kräver nämligen inte bara en engångsinsats då man är som mest motiverad, utan att man kontinuerligt arbetar med det. Angående det du skriv om att samla politiska poäng, så tycker jag att de flesta partier har hållit sig på mattan. De flesta förstår ju att försöker man måla det här terrordådet på vanliga Sverigedemokrater, så målar man samtidigt islamistisk terror på alla muslimer... Guilt by association, som amerikanerna brukar tala om. Det är naturligtvis en typ av kollektiv bestraffning som alltid är fel. En positiv sak (om man nu kan tala om positiva effekter av terror - det låter lite osmakligt) är att många Sverigedemokrater förmodligen fick sig en tankeställare. Nästa gång islamister spränger en bomb någonstans i Europa så kommer SD mfl förmodligen att vara väldigt försiktiga med att skuldbelägga vanliga muslimer för dådet. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|