FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Danielos den 2011-08-02 klockan 11:01 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du ska hålla på och spamma ner WN för att göra reklam för ditt webhotell kan du väl se till att försöka hålla dig till något ämne som du behärskar, typ spansk öl? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Ok då tar jag tillbaka det. Vad är värst, egenreklam eller otrevlig och agressiv attityd? Men det var inte jag som började peka eller trycka på EgenSajt. Om du tar en titt på mina 2 första inlägg angående memcache. Det enda jag gjorde var att rekommendera memcache för vBulletin eller håller du inte med om att det kan vara lämpligt? Men kom inte och anklaga mig för att jag inte behärskar ämnet hosting, även om jag naturligtvis kan lära mig mer. Senast redigerad av Danielos den 2011-08-02 klockan 19:20 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Skulle de flesta webbhotell erbjuda lastbalanserat ( tex. binero, citynetwork) samt memcache, skulle ingen tolka min rekommendation om memcache som egenreklam, det är ju inte mitt fel att få webbhotell erbjuder vad som krävs? Samt det hade varit enklare om tartareandesire inte hade frågat frågan "Vilket webbhotell kan du tänkas syfta på då?" vilket framtvingade ett svar från mig. Men om mina inlägg i denna tråden tolkas som egenreklam så får väl en moderator radera inläggen, vilket jag antar att dom redan hade gjort om inläggen tolkades som egenreklam?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|