FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv åkte jag på en avgift på 1000+moms för att återregistrera en domän som precis gått ut från Loopia. Jag hade fått ett mail någon månad före om att domänen snart skulle förnyas och sedan en faktura och en påmminelse. Tyvärr inkludera fakturan domäner jag inte skulle förnya och jag missade därför att min viktigaste adress ingick. Helt mitt eget fel, men jag hade varit otroligt tacksam om något ställt ut som du och sparat mig all den tid, pengar och missade mejl som det innebar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Självklart tror jag inte att det är det han tror, utan att man som webbhotells/domän-leverantör engangerar sig och tar hand om kunden och hålla hög kundservice på ett sätt som de stora lågbudget domänleverantörerna inte normalt kan göra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En trevlig funktion som webbhotell med lite extra kundfokus ganska enkelt kan implementera är att man kan markera prioriterade domäner som därmed övervakas extra. Har man ingen närmare relation till kunderna, vilket normalt sett är fallet hos de större aktörerna, så har man ju ingen aning om vad som är viktigt eller inte på samma sätt som Daniel hade i det här fallet.
![]() |
Svara |
|
|