Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Försvunnet brev

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-28, 09:27 #12
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
trist, tråkigt nog är det människor som tyvärr har satt detta i system. Jäkligt arg över att det finns sååå många sidor där konsumenten kan skriva av sig och gnälla men ingen sida där vi kan svartlista konsumenter. Tycker det är högsta tid att någon tar tag i detta och skapar en svartlista för konsumenter där vi stänger av konsumenten efter att t.ex. två handlare rapporterat om detta. På så sätt borde vi kunna få en balans i det hela, ett tips även är ett API som gör att vi checka av och neka skumma kunder.

- Jag har haft kunder som påstår att dom ej fått varor, proffs på att gnälla och hota med att dom går in och skriver 1 av 10 och hur dom känner sig lurade.

Dom få ggr ett brev gått till fel adress så har PTS returnerat det till oss. Jag har efter 4 år i branschen aldrig varit med att brev försvunnit åt andra hållet. Och då kan jag säga att vi får in ca 300-400 brev per månad.

Inget om din kund utan mer något som jag är jävligt trött på. Sorry om jag lånar din tråd för hårt.
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017