FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sedan htc's nya som är på g in...titta på 3D och spela in i 3D med hjälp av två 5mpix kameror - Hell yeah definitivt en blek kopia av apples produkt. Ett gäng nya mobiler som är på g in är bleka kopior av apples iphones inte minst absolut kraftiga processor på 1Ghz. De nya som är aktuella inom kort har ju bara en dubbelkärning processor som säkert bara är en blek kopia..hmmm.... HDMI är ju något omtvistat och visst. HDMI i all ära, men ett tillbehör för iphone är ju originellt istället för som hos SE och även Nokia i deras symbian och ett gäng andra telefoner som kör android för den delen ha en särskild hdmi-utgång....Är själva utgången då en kopia på tillbehöret som apple erbjuder? För övrigt tänkte jag kolla också....Alla är bleka kopior av Iphone? I vilket hänseende? Att de skulle vara först med touch - fel fel fel. HTC var låååångt före med touchskärm på sina telefoner. Så även Qtek by the way. De körde på plattform utformat av Windows. Windows mobile hette de operativsystemet. Men jag spånar vidare...de var först med smartphone-varianten? hmm...nej nej nej. Definitivt inte. Både Sonyericsson, palm och Htc + qtec var låååångt före iphones tid med smartphones. Men jag fortsätter....de var först med att erbjuda kamera i en smartphone - nej, inte ens då var de först med en produkt som inte redan fanns. Hänvisar även här till htc+qtek, sonyericsson och palm. De var först med att erbjuda mail i sina telefoner..hmm ooooh no no no - behöver inte nämna mer. Inte heller så behöver jag kommentera att några andra märken var först med mp3-funktion för att lyssna på musik i telefonen..... Inte heller var de först med "öppen källkod" då symbian var något före apple med mjukvara som var "öppen" för appar etc. Så en fråga.......ge mig en förklaring på vad du menar med att apple var först och alla andra är b- kopior? Vad var dom först med? Hänger inte med på ditt inlägg nämligen då det inte verkar stämma.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men annars håller jag med! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
hmmm du har rätt....kollade wikipedia. mobilleverantören brightpoint marknadsförde htc på den svenska marknaden under egna varumärket qtek.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|