| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Angående mailen, så tycker jag det är rimligt att hon ska kunna vidarebefordra från sin bloggmail till någon annan mail. Det är absolut inga problem för en professionell mailleverantör att tillhandahålla några månaders forwarding för en kund.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Danielos är verkligen spot-on i den här tråden, TS har verkligen ingenting att vinna på att jävlas eller ens försöka ta betalt av kunden. 99kr är ju fair, eftersom att det sannolikt är den kostnad som TS har haft i samband med domänen.
Sen vad man tänker om en kund och kundens agerande må vara en en ting, men hur man svarar och konverserar/agerar mot kunden måste alltid vara en helt annan. Man måste tänka långsiktigt och hur man själv kommer ur en dispyt. Mailen däremot tycker jag inte du ska erbjuda några tjänster på (kostnader), låt hon ladda ner de mail hon har, och radera sen kontot, så får hon sätta upp nytt konto på domänen när hon har den under sin kontroll (om hon väljer att köpa den lös). |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|