FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sant så sant. Jag ska överföra domänen till henne, dock tror jag inte att kommer bli så glad ändå då det är webmailen hon tydligen värderar riktigt högt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som vanligt undrar man ju vad ni skrev i avtalet? Det är bara att följa det som står där, så är problemet löst.
För ni har väl skrivit ett avtal hoppas jag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
"Vi hade inget avtal, hon fick domän och mail som en gåva/ ett verktyg för att underlätta bloggandet hos oss. " |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
- Det är återigen en "affär" som har gjorts utan eftertanke eller skrivet atal, suck! Var min första tanke, är det ingen som lär sig av andras misstag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Släng över domänen till henne, så får hon betala för den istället
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag skulle bara låta domänen gå ut. Sedan be henne ta den om hon vill ha den. Alt. sälja den till henne så att du inte går back på det hela.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Be hon köpa den för 99kr, det är inte mer än rätt tycker jag. Om hon inte vill köpa den så är det bara att låta den gå ut.
Sen är det inte några stora summor. Så vill du göra ett snyggt "avslut" så ger du henne domänen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hon får helt enkelt betala för den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Enligt mig är det en principsak. Vad jag förstått så fick hon utnyttja domänen i samband med bloggtjänsten, nu har hon valt att lämna bloggtjänsten men vill fortfarande utnyttja domänen. Hon får då köpa domänen för den kostnad som TS har lagt ner på domänen. Bara för att hon är en "bloggkvinna" ska hon inte förvänta sig att få allt serverat på silverfat.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|