FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
iPhone 4's' ska jag nog satsa på.
Har en Nokia X6 nu, funkar ju helt bra men man vill ju ha lite appar och grejer att göra med. Får dock se om ekonomin räcker till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det enda jag kan tänka mig är om du installerar en app med virus/spyware/whatever eller om du lägger in en egen ROM med säkerhetshål. Citat:
Bara för att det är lättare att öppna upp din telefon om du har en android gör den ju inte mindre säker. Precis som med PC kommer man väldigt långt med lite common sence när det gäller säkerhetshål och virus. [QUOTE=Strutsagget;20397512]Men jag vet var fel ordval ber om ursäkt. Dock tycker jag fortfarande båda os:en är grymt bra! Har inte mött någon som ångrat att de köpt i iPhone än (de finns säkert) dock har jag mött ett antal som ångrat att de köpt en av de billiga Andriod modeller Det finns många som ångrar både iPhone- och Androidköp, tro mig. Det finns ingen som är bäst rent objektivt. Vad som passar dig bäst är helt efter tycke och smak. Gå till affären och testa de olika lite, men ha i åtanken att du kan ändra det mesta precis som du vill ha det med en Android när det gäller det grafiska och UIt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Börjar misstänka att det finns något inbyggt i en Iphone som skickar ut signaler till användarna "Du skall inga andra gudar hava än Steve Jobs". Kanske därför alla anhängare försvarar företaget som galningar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Sen har nog Google byggt in detsamma i Android. Android-anhängare är minst lika duktiga på att lobba för Android ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tänkte inte kommentera men den här tråden är absurt lång och liknar det vanliga tjafset om Volvo/Saab, Mac/PC etc. så jag ska försöka med en tråddödare (jo tjena vad det kommer att lyckas).
Det finns fördelar och nackdelar med båda alternativen. Det är personligt tyckande som avgör vilket man föredrar. Jag skulle kunna dra varför jag valde Android men det hjälper ingen egentligen. Kläm och känn och välj sen det som passar dig och dina förutsättningar bäst, det är mitt råd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker du borde välja på BlackBerry 9780 eller Iphone 4 (förslagsvis vänta på den nya i sommar).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att påstå att man inte kan välja mellan olika telefonmodeller inom Android är väl om något dumheter. Såklart är det skillnad på en telefon för 900 spänn och en för 8000 spänn. Det finns ett flertal "flaggskepp" att välja mellan och ännu fler budgetmodeller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I dagsläget kan jag inte säga att iPhonens gränssnitt speciellt innovativt om man kollar på konkurrensen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |