FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur tusan gör man en transfer av domänerna?
Vill ju inte sitta med alla domäner hos surftown! Hela familjen har köpt domäner och billigt blev det hehe.... MEn skriv görna hur jag flyttar mina domäner från Surftown till Binero! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
3. Alternativ, logga in på din kontrollpanel i surftown och klicka på Köp / flytta domän .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag googlade det men missade rätt länk. Så spara din spydiga kommentar men tack ändå! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så du menar att det är helt OK för dig att vara spydig och dumpa ner på surftown, i en tråd som handlar om en kampanj dom kör...men när folk är spydig mot dig så är det fel? Väx upp.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Det jag menade var att google inte gav några svar och surftown inte skrivit något om det i deras support wiki som ger en rba bild över hur man gör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
1. Kontakta surftown per e-mail. 2. Logga in på din kontrollpanel hos surftown, IGEN, och klicka sedan på Köp / flytta domän. Jag tror faktiskt inte det är svårare än så. Detta var allt jag har att komma med, försökte vara lite hjälpsam men det är ju lätt att rycka på axlarna och säga: "jag vet inte" och sedan överlåta någon annan som ska hitta det du söker / göra jobbet åt dig, nä så är det inte. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|