| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Vilket av webbhotell paketet är det som ingår i denna kampanjen?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Vet inte om man ska gråta eller skratta när folk klagar här i tråden. Det är ett klockrent erbjudande. 149:- i startavgift helt OK enligt mig. Och i dagens samhälle borde väl dom flesta förstå att det ( nästan ) alltid är en liten hake på erbjudanden...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Helt enig... man får ett webbhotell med god support och bra funktionalitet för 149kr för ett helt år, och domäner för ett värde motsvarande 2000kr för 20kr och ändå så måste man gapa och klaga... En eloge till Surftown och Gabor som ändå krigar på och besvarar alla frågor med god min och god servicenivå. Tack också för hotell och 20 domäner ![]() @Joely: Jag vet att den gäller på alla privata paket (jag tog expert) men kanske också på företag, not sure! |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Om jag beställer 10 domäner i denna dealen, pekas då alla automatiskt till samma webbhotell? eller blir det så att 1 av domänerna pekar mot hotellet och övriga behöver någon typ av DNS-tjänst för att peka in? Vad kostar isåfall den?
Skön deal, kommer nästan säkert nappa på detta....
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du kan använda alla på hotellet direkt, jag har aktiverat flera st. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Medlem
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Joely: Det gäller alla paket, både privat och företag. Väljer du företag går det dessutom att få gratis webbhotell även år 2 genom att välja att teckna för två år samtidigt.
Dustin: Fick du svar på medan jag skrev.
Senast redigerad av petlin den 2011-02-03 klockan 23:02 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Kan man köpa Obegränsat antal webbhotell eller gäller det bara ett webbhotell/kund för att erbjudandet ska gälla?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Sluta upp med dessa reor
jag har redan för många domäner men kan ju inte låta bli :P
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Tackar för denna kampanj, blev 15 nya domäner =)
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|