FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Däremot kostar det att genomföra ett ägarbyte hos oss, på grund av det administrativa (pappers)arbetet. EDIT: Whoops... Ska kanske kolla så ifall det finns fler sidor av tråden, innan jag svarar. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Undrar dock om hur mycket man betalar för hela året om jag köper något sånt här: 1 domän . Kostar det 150 kr då inklusive webhotell för 1 år ? Kan jag efter detta året peka min domän till en annan host som jag har? Hur mycket betalar jag då för domänet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Du kan peka din domän till en annan host precis när du vill.
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Alla historiska problem med safe_mode och liknande är som bortblåsta, och applikationer såsom WordPress, Drupal och Joomla rullar på riktigt fint hos oss nu, mycket tack vare en hög memory_limit på 128 MB. Läs mer om vår uppgradering på vår blogg. Citat:
Det är dock lite skillnad på begreppen "peka" och "flytta". Du kan flytta domänen när du vill, vi låser inte den på något vis till oss under ett år. Flytten är kostnadsfri. Vad det kostar att förnya din domän bestämmer din nya leverantör/registrar. Väljer du att ha kvar den hos oss så kotar det 100 kr för att förnya domänen. Väljer du att ha kvar den hos oss, men istället peka domänen till ett annat webbhotell genom ett A-record eller liknande, så är det fortfarande vi som står för förnyelsen och det kostar därmed 100 kr nästa år. Vad du får betala för att förlänga ditt webbhotellsabonnemang nästa år, beror helt på vilket paket du väljer. Se vår översikt för mer information. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilket av webbhotell paketet är det som ingår i denna kampanjen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vet inte om man ska gråta eller skratta när folk klagar här i tråden. Det är ett klockrent erbjudande. 149:- i startavgift helt OK enligt mig. Och i dagens samhälle borde väl dom flesta förstå att det ( nästan ) alltid är en liten hake på erbjudanden...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Helt enig... man får ett webbhotell med god support och bra funktionalitet för 149kr för ett helt år, och domäner för ett värde motsvarande 2000kr för 20kr och ändå så måste man gapa och klaga... En eloge till Surftown och Gabor som ändå krigar på och besvarar alla frågor med god min och god servicenivå. Tack också för hotell och 20 domäner ![]() @Joely: Jag vet att den gäller på alla privata paket (jag tog expert) men kanske också på företag, not sure! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Medlem
|
Om jag beställer 10 domäner i denna dealen, pekas då alla automatiskt till samma webbhotell? eller blir det så att 1 av domänerna pekar mot hotellet och övriga behöver någon typ av DNS-tjänst för att peka in? Vad kostar isåfall den?
Skön deal, kommer nästan säkert nappa på detta.... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du kan använda alla på hotellet direkt, jag har aktiverat flera st. |