FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Mer troligt, med tanke på att hela deras faktureringssystem är automatiskt, är att mailet med fakturan inte har kommit fram. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Själv kör jag med deras "pre-paid" system med några kronor på kontot, är helnöjd.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har själv råkat ut för samma, både hos Loopia och Binero, så de är inget specifikt för någon. Kollar du här på WN har flera samma problem med olika företag. Men mest troligt är att fakturan är skapad och skickad, men att den fastnat i ett spamfilter, haft en felaktig kontaktuppgift eller liknande. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|