FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har också registrerat en .nu domän, ännu inte registrerad.
Jag har också beställt ett webbhotell där men för cirka en vecka så cancellera jag det och bad dem skicka tillbaka pengarna på mitt konto eftersom jag var missnöjd med deras tjänster. Jag har ännu inte fått tillbaka pengarna, och de svarar inte längre på mina ärenden. Sveriges bästa webbhotell? Knappast. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Binero har nog gått under isen nu, beställde 2 domäner kl 12 idag som är betalda och klara och de är fortfarande inte registrerade. Hade jag inte haft så många domännamn där skulle jag flyttat rubbet till något ställe som funkar. Får planera in en flytt under året. Senaste gångerna när jag reggat något har jag fått kontakta supporten för att registreringarna ska gå igenom. Någon som kan säga vad som har hänt med Binero, numera Sveriges sämsta Webbhotell.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Eftersom varken fakturaavdelningen som tidigare varit fenomenal eller vanliga supporten svarar på mina ärenden misstänker jag att de har för lite personal.. Jag hoppas att de vänder på det fria fall i anseende som Binero sysslar med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
|
Citat:
Dvs allt som var på fakturan men jag tror det löser sig så fort de svarar på mitt ärende. Jag ger det någon dag och sen så flyttar jag över alla viktigare domäner till övriga leverantörer jag litar på. Edit: Nu har en domän förlängts, vad jag kan se. Senast redigerad av Erik Stenman den 2011-01-03 klockan 23:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hehe, efter att du informerat mig om problem med förnyelser gick jag igenom mina domännamn hos Binero. Det visade sig att 6 st .NU-domäner var betalda men EJ förnyade. Dessa hade gått ut den 5 december och var betalda i november.. Alltså säkert bara någon dag från att bli fri för registrering..
Så den som har Binero gör rätt i att gå igenom sina domännamn där. Jag ska även nämna att Binero nu har förnyat domännamnen en månad försent. Bättre sent än aldrig som man brukar säga ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Liknande hände en kollega till mig för några veckor sedan, men då gällde det hans konto som dom stängde med hänvisning till att han inte hade betalt fakturan.
Noterbart är att han betalade fakturan samma dag som den kom på mailen och som tack så tog det 3 dagar innan dom fick upp hans konto igen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Binero bekräftade att de haft ont om personal pga sjukdom och ledigheter.
Samt så verkar mitt problem vara löst. Fortfarande tror jag att de kan få binero att fungera strålande igen. Nu verkar kontrollpanelen fungera förutom cronjob vilket skulle komma inom kort sedan förra sommaren. Cronjob och mer personal, både teknisk och support borde göra susen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|