FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag fick svar från dem och det verkade som nått blev fel med min order, dem är nu ialfall reggade.
jag betalade med kort inne i kontrollpanelen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sånt händer.
Binero är dock ett riktigt bra webbhotell. Köpte en .org domän från surftown en gång, tog 3 veckor och 4 klagomål via epost för den att reggas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Binero är slöa på att förnya domäner också. Betalade för 1 år vid 14:00 tiden, men det har fortfarande inte registrerats, betalade via kort. På twitter sa de 1-2 timmar och på mail sa de "några timmar"...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har domänen förfallit? Många registrarer brukar ju inte köra förnyelsen förrän en viss tid innan förnyelsedatum. Har den förfallit så kan det ha utförts också, .nu whois tar ganska länge att uppdatera också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Domänen har inte förfallit. Jag ville förnya den i förtid för att kunna flytta över den till Loopia, men det går inte när det är mindre än 30 dagar kvar. Det är en .se domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Köpte en nu-domän för kanske 4 timmar sedan. Detta är min första nu-domän jag köpt, så jag vet inte riktigt hur lång tid det generellt sett brukar ta. Men när jag köpt org/com/net-domäner har det varit klart inom 10min.
Domänen är ett riktigt bra sådant och jag är just nu otroligt paranoid att någon ska hinna norpa det. Hur lång tid kan jag räkna med att detta ska ta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag beställde en domän ungefär samtidigt. Jag låg på och mailade och den var registrerad inom en timme.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Det funkar nu.
economy.nu blev det. Har dock ingen aning vad jag ska ha den till. Gick på impuls ![]() Senast redigerad av c0ff3h den 2010-12-29 klockan 13:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, du tar över en av mina gamlingar
![]() |
||