FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Dessutom är det inga konstiga varor hon fått, så vet inte riktigt vad hon ska få istället då hon verkar klaga på det mesta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Och hur ska jag göra om 10 andra kunder vill byta varor? Det är ju det som är problematiken. Hela grejen med grisen i säcken är ju att inte veta vad man får, hur ska jag förklara att första kunden fått nya varor om jag inte erbjuder alla samma sak?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det är som ett lotteri och det ska du va ärlig med att man inte vet (och det verkar du vara). Så då får kunder faktiskt acceptera att de köpt slumpen. Men om kunden vill betala för frakt så går det ju att lösa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Får se vad hon kommer med mer.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hon får ju självklart reklamera, men det betyder ju inte att du behöver skicka andra saker tillbaka till henne, det kommer bara, precis som du skriver, skapa fler problem.
Låt henne reklamera enl. ångerrätten. (Den kommer du inte undan) Ta tillbaka produkterna och ge henne pengarna tillbaka, och fokusera på dina nöjda kunder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Måste fundera på det här... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men du har drömläget om kunderna blir dina ambassadörer/marknadsförare, det är det man alltid strävar efter som företagare i gemen. Vad du säljer är ju "trygghet" för kunden, dvs kunden ska alltid veta att de blir nöjda när de handlar av dig, även om det är "grisen i säcken" du säljer. För att du ska bli långsiktigt framgångsrik ska du alltid prioritera nöjda kunder framför maximal vinst. Vinsten kommer (så småningom) om du prioriterar att göra kunderna nöjda, annars har du gjort fel i din kalkyl, och det är väl hyfsat enkelt att ändra på om det inte är helt åt fanders från början. Senast redigerad av Conny Westh den 2010-12-27 klockan 19:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||