FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Medlem
|
FTPn kändes aningen slö igår tyckte jag. Fast testade en klient jag inte använt tidigare så tänkte att det var anledningen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Även jag har ett konto hos Binero och jag är nöjd, vist har dem utmaningar med prestanda men jag förväntar mig heller inte att det skall gå lika snabbt som en "riktig server" eller VPS. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker man ska förvänta sig av ett bra webbhotell att det inte bara ska gå lika snabbt utan tom. snabbare, det är åtminstone min personliga uppfattning och mål. Tekniken och kunskapen finns, dock verkar det inte vara många som har hittat den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Binero går nog tillräckligt snabbt för de flesta.
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
|
Jag uppskattar att du citerar mitt inlägg, men det är inte jag som påstår att Binero går långsamt, jag har ingen personlig erfarenhet av Binero, jag säger bara vad man ska förvänta sig generellt från webbhotell utifrån MRDJ's inlägg, du bör citera och svara på MRDJ's, razor's och andras inlägg istället.
Senast redigerad av Danielos den 2010-12-10 klockan 00:00 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Medlem
|
Det går något helt sjukt segt just nu.
Försöker nå deras blogg men det har tagit mig 5 minuter att bara ladda sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Danielos den 2010-12-10 klockan 00:09 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe....deras övriga sida flyter på men bloggen lämnar lite övrigt att önska just nu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Mina sajter på Binero rullar normalt så jag utgår från att det är något galet med just din sajt eller servern. Kontakta Binero så får du förhoppningsvis lite bättre svar än dessa vilda spekulationer.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-12-10 klockan 00:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
|
Du svarade inte på mitt första inlägg utan endast på mitt andra som jag mest svarade utifrån ditt ovidkommande inlägg på mitt första inlägg. Är det bara du som har rätt att avgöra vem som kan skriva inlägg och inte? Om mina inlägg inte passar dig tartareandesire, så anmäl eller radera dom, men kom inte här och anklaga och vara allmänt oförskämd.
Senast redigerad av Danielos den 2010-12-10 klockan 00:35 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|