Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Wikileaks-ledaren Julian Assange gripen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-08, 20:37 #15
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
7AAA7 7AAA7 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
Visst har han varit lite oförsiktig... men jag tror att han är medveten om att han har "hela världens" ögon riktade mot sig och förlitar sig på att dem som vill ha åt honom inte kan förklara honom död hur som helst.

För övrigt så tycker jag att hela grejen med wikileaks är underskattad i omvärlden, mest i väst, eller så har dem som är emot det tryckt på rätt knappar för att blocka det i media.
Kanske varit så i mitt fall bara, men kollar man mainstream media så verkar det mest varit artiklar förknippade om hans våldtäkt och vilka "risker" han utsätter folk i det militära för.

Han är ju en revolutionär för sin tid!!!! Han verkar inte vara tillräckligt uppskattat i massans ögon tyvärr, folk kommer förhoppningsvis inte detta årtal framåt.
Idag är "alla" upptagna med att leva sina stressiga liv och betala av sina banklån känns det som.....iallafall i västvärlden.

Glömde tillägga att den här killen har BALLS OF STEEL!

MVH

Senast redigerad av 7AAA7 den 2010-12-08 klockan 20:40 Anledning: Glömde tillägga!!
7AAA7 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017