FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker inte de borde ge dig någon ersättning MEN däremot tar jag inte lika lätt på det som Westman utan tycker det är tragiskt att så många företag idag förlitar sig på automatiserade system utan att säkerställa funktionaliteten i sådana kritiska delar som fakturering och betalning. Det ÄR mycket allvarliga fel som oftast är relativt enkelt lösta och som måste vara åtgärdade redan innan det går ut till kunderna. Det handlar i princip alltid om mänskliga fel.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-11-15 klockan 17:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dock så har jag redan haft problem med företaget. Första gången jag beställde så hade supporten ingen koll på sin egna tjänst vilket jag fick testköra själv och sedan ge feedback till supporten. Självklart är det alltid kul och hjälpa andra men att hålla reda på deras ekonomi gjorde mig lite ledsen. Ett litet plåster skulle gett så mycket! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|