FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tyvärr så får många svenskar fnatt om de ser något sådant. Det kallas stress. och denna form av stress är ett obehag.. och obehag är väl knappast vad ett företag borde ge? ![]() Jag tycker iallafall det är allvarligt princip fel. Det händer... betyder inte att det är okej. De har garanterat varit med om problemet innan. Senast redigerad av Dennis Holm den 2010-11-15 klockan 15:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ett fel uppstod och det korrigerades vid påpekande. Jag ser faktiskt inget fel i det, snarare helt korrekt. Ja att fakturan skickades är ett fel i sig och borde inte ha uppstått men sånt här händer faktiskt relativt ofta i alla branscher. Dubbla fakturor är en klassiker som företag som Canal Digital etc. har råkat ut för då deras system fått fnatt. Mindre kul för de som hade autogiro och var på semester. I det här fallet så har det knappast kunnat uppstå obehag men visst, hade fakturan blivit liggande och det gått vidare till KFM så hamnar vi i ett helt annat läge. EDIT: Saknade ett "och". Senast redigerad av Westman den 2010-11-15 klockan 15:52 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|