Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

CityNetwork avbryter domänkampanj

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-07, 14:28 #34
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Jag har själv eldat på City Network ganska hårt via Twitter, tyvärr lite fört hårt när jag tänker mig om.

Det finns dock en solklar anledning, City Network är enligt mig toppklass och ett självklart val för mig. Dom var redan ett bra webbhotell men förbättrar sig ständigt på flera punkter, som *Kvalitet på supporten, *Öppettider, *Ny kontrollpanel som gör att domänhanteringen blir fullständig (snart). *Dom är också otroligt lyhörda på kundens förslag & tankar, jag har själv varit med och påverkat utformning på vissa saker.
Dessa saker gör at jag inte väntade mig inte att kampanjen skulle avslutas mitt i löptiden, och blev ärligt talat förvånad när det hände, men jag förstår också att den enorma tillströmningen av lycksökande domänpundare kanske vart större än väntat och kanske blev för mycket, vilket gjorde att dom tyvärr var tvungen att avbryta. Vad jag har läst runt omkring så var det ingen som förutsåg att det skulle gå så fort att nå miljonen. Jag har läst väldigt kvalificerade gissningar som pekade på idag. 07.10.2010.

jag är _väldigt_ säker på att City Network är ledsen över det som har skett, att dom har gjort vissa kunder besvikna, och att dom skulle ha fortsatt kampanjen om det fanns utrymme för det.

Sen kan man naturligtvis diskutera om det är rätt eller fel med subventionering av priser, men det är till slut ändå Citynetworks beslut att ta om dom tror det är något som på sikt kan ge betalt. Här är det ju bara att vara glad som slutkund. Det är mig veterligen också obegränsat hur många 19kr domäner du får registrera i denna period!

Kudos också för öppen hantering, och att ni erkänner fel.

Vänligen,
Fredrik Näs
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017