FAQ |
Kalender |
![]() |
#131 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
|||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#134 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen som hört/läst om vem som blev nr.1 000 000?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
.SE offentliggör det under morgondagen..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
jo den var till den 8e oktober satt ju och väntade med att regga för jag trodde jag hade TID på mig, känner mig lurad dom säger en sak sen ändrar dom det riktigt dålig dom borde kanske lagt till att priset gäller till en viss gräns men när dom hade satt datum och sedan bara ändrar sig kunde dom inte sagt tillsvidare eller nått?? Nu får ni förklara er citynetwork.... vill gärna ha dom 42st jag spånat på i 3 dagar nu bara för att regga dom samtidigt Senast redigerad av evomedia den 2010-10-04 klockan 16:54 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad tråkigt att höra om CityNetworks ändring. Inte för att jag skulle ha några fler men jag har gillat det företaget. Först att gå ut med att det är till 1-8 september (bild: http://blog.citynetwork.se/wp-conten...ankampanj1.png) och utan något tak som Binero. Sedan twittra ut i går kväll att de skulle komma med ett nytt erbjudande i dag kl 08.00 (http://twitter.com/citynetwork/statuses/26257783736 ) vilket inte kom. En av ungarna som fått sin första domän satt och väntade och hoppades nog att det skulle vara webbhotell för att slippa ha den hos mig eller något annan kul. Slutligen, utan någon någon kommentar eller twitter, som de varit flitiga med tidigare, börja sälja dem för 19 kr. Ett bra pris det med men har man lovat ett annat veckan ut så har man.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|