FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Verkar inte som om binero kommer med något domän erbjudande... Får regga hos citynetwork då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tillkommer det några extra avgifter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg en annons på IDG att Binero hade något stort på G imorrn så nog tror jag att de kommer att ha ett erbjudande till oss
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Erbjudande struntar nog de flesta i men den flytten hade man inte tackat nej till.
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tror jag inte? Hur vet man det?
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
woho GRATIS .SE domäner
![]() Skulle bara in och kolla en sak sådär mitt i natten så såg jag att dom skänker bort .SE domäner helt gratis och att webbhotellet kostar 1 krona ![]() Jasså Kjette inga kampanjer din lilla luring ![]() Senast redigerad av evomedia den 2010-10-01 klockan 02:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fungerar ju inte så bra att regga... går inte att hämta statusen för .se-domänerna... överbelastat verkar det som :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tillkommer det några extra avgifter om jag köper några domäner och webbhotell?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Postade precis en lista på 143 lediga domäner som kontrollerades kl 08.00 imorse.
Se lista: http://penttinen.se/domanrea-tips-pa-143-domaner/ Antog att detta var av allmänt intresse idag så jag hoppas det inte räknas som egenreklam, ta gärna bort posten isf. Tyckte det blev lite långt att lägga in allt här i forumet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|