FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Valet 2010 | |||
Vänsterpartiet (V) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 3.04% |
Miljöpartiet (MP) |
14 | 6.09% |
Socialdemokraterna (S) |
15 | 6.52% |
Centerpartiet (C) |
17 | 7.39% |
Folkpartiet (FP) |
8 | 3.48% |
Kristdemokraterna (KD) |
9 | 3.91% |
Moderaterna (M) |
100 | 43.48% |
Piratpartiet (PP) |
22 | 9.57% |
Sverigedemokraterna (SD) |
31 | 13.48% |
Annat |
7 | 3.04% |
Antal röster: 230. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men om alla gör det så blir ju det minsta partiet störst och det kommer in flest sexförbrytare i all fall. Inte lätt att förhålla sig till det här :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av Linuus den 2010-09-09 klockan 13:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dessutom så har flera av er hakat upp er på ett "idiotargument" som uppenbart var skrivet för att provocera och det har lyckats bra. Är det bara jag som läste den sista raden i det inlägget? EDIT: Mitt fel, den som faktiskt presenterade länken var du själv. Senast redigerad av Westman den 2010-09-09 klockan 14:03 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
|
||||
|
Gjorde en djupdykning på diverse sidor som presenterar sexualbrottslingar och Googlade lite och resultatet var magert och kan inte anses som vetenskapligt underlag. Dock hittade jag två moderater, en vänsterpartist, en sosse och en miljöpartist. Så visst, allt går att bevisa men kvaliteten på faktan är en annan sak. Dock är det fakta och inte påhittat eller rent personlig åsikt som ändå majoriteten av argumenten består av i den politiska debatten på nätet.
Återigen, kan vi skippa den här inriktningen? Den tillför otroligt lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hehe, way to kill a thread, Bjorne
![]() Nu har jag försvarat Miljöpartiet ett bra tag men tycker faktiskt Moderaterna har gjort ett övervägande bra jobb vid makten också. Krafttaget mot den organiserade brottsligheten är bland det bästa som hänt Sverige på länge och de har klarat krisen och statsfinanserna mycket bra. Att man äntligen börjat göra något åt internetpiraterna måste också applåderas.
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lite sent nu men här är något fint att klistra på brevlådan framöver:
http://c0024694.cdn1.cloudfiles.rack...nej_tack_2.jpg
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
|
Jag förtidsröstade den 2:a september på det lokala biblioteket, har aldrig röstat i en "riktig" vallokal utan alltid post/förtidsröstat ända sedan jag röstade första gången 1986 eller när det var...
Hade dok rösträtt även i kyrkovalet 1982 men då avstod jag från att rösta, sen gick jag ur statskyrkan 1984. Har alltid röstat sedan dess. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() Själv så tror jag tyvärr främlingsfientligheten kommer slå igenom i Sverige också. De har inte lyckats spetsa sin populism tillräckligt bra ännu bara. Se på Gert Wilders i Holland, han är ju så duktigt populistisk att det enda sättet att stoppa honom verkar vara att låta honom styra och göra bort sig. Eller varför inte ta exemplet NVA här i Belgien. De har kamoflerats till något som liknar nya moderaterna snarare än ett hetsparti för att de som hetsar grövre och värre får göra det så öppet. Värt att nämna är väl också att båda länderna saknar regeringar för tillfället pga dessa problem (även om problemen som utlöste nyvalet i Holland var av helt annan natur).
![]() |
Svara |
|
|