FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du har svårt för mate och programmering så är det väl inte det du ska satsa på (men prova gärna). Gör det du är bra på och köp programmeringstjänster av de som är bra på det.
Själv är jag usel på att laga mat, jag betalar hellre någon som är bra på det. Själv är jag bra på programmering och systemutveckling men usel på många andra saker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Heh, jag är inte specielt duktig på matte, och kan inte koda för den delen heller ett skvatt. Men jag gillar att laga mat ![]() "Vill" också lära mig men känner att de är på tok för svårt, bättre låta andra göra de. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla svar! Jag älskar verkligen WN, det känns som en självklarhet för mig när jag undrar någonting som rör webmasterbranschen. (fast det var väl ganska klockrent onödigt att skriva i ett forum kallat webmasternetwork?^^)
![]() Jag är väldigt ung, så jag har ju framtiden för mig, jag undrade främst då jag som sagt hört rykten om att det ska vara svårare för personer som har svårt för matte, och ville därför kolla med er som kan detta. Jag har helt ärligt inte gett det ett seriöst försök, det är dock bra att kolla upp för framtiden för det lär ju vara dags snart ![]() Och självklart så är det bäst att låta proffsen sköta jobbet, men det hade ju varit väldigt kul att kunna snickra ihop sakerna själv så att säga ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|