Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kund har sönder stereo, vill inte betala. Vad göra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-29, 11:21 #1
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
Underskatta inte lösningen att ringa ditt försäkringsbolag och be dem utreda det som en del i din produktansvarsförsäkring.

Det funkar ofta kanon för försäkringsbolagen vill aldrig betala så de ställer massa dumma frågor och gör det jävligt jobbigt för kunden, något som dock gör kunden sur på försäkringsbolaget och inte dig

Dessutom kostar det inget om inte kunden propsar på att produkten är fel och kommer överrens med försäkringsbolaget. Men då går självrisken in kontra produktvärdet. Sen beror det ju på hur bra försäkring du har.
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017