FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tryckte på NEJ TACK utan att tveka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Guest
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl bättre att inte trycka på Nej och bara kasta mailet. Om du trycker på nej lär du åka ut snabbt som ögat. I annat fall lär det ta lite längre tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Kthnoc hade tidigare en särställning som katalog, eftersom den hanterades av en högskola och länkades därifrån.
Övergången till Infoo.se kanske har skötts dåligt, men det hade inte kunnat gå på något annat sätt. Länkar i rakt nedstigande led från universitet och högskolor är varje seoáres våta dröm. Men en länk från en kommersiell länkkatalog är inte mycket att hurra över. Jag skulle inte gå så långt som att säga att den är värdelös, men man ska inte lura sig själv och tro att värdet ens är i närheten av vad det var förr. Så länge som katalogen har kvar den här typen av inlänkningar: http://www.noc.kth.se/ så tror jag dock att det kan vara värt den futtiga registreringsavgiften. Men det är förmodligen bara en tidsfråga innan även dessa försvinner från kth´s domäner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller så kanske de tänker att de som inte gör ett aktivt val, inte eller har en aktiv sida/inte bryr sig. De som gör ett aktivt val visar att de faktiskt läser deras mail men att man inte gillar prislappen eller något annat i mailet.
Senast redigerad av Jan Eriksson den 2010-06-01 klockan 08:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Vad spelar det för roll att man åker ut? Vem vill vara med i skiten? Ju fler som dumpar skiten, dessto snabbare kanske dom fattar budskapet. Att folk går med på vilket skit som helst för en inlänk är skumt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl just därför om man känner så robertsson man inte skall ge dem extra hjälp att rensa ut katalogen genom att bekräfta att man inte vill vara kvar och betala.
Kommer att ta lite längre tid och bli lite krångligare för dem att stämma av med vilka som har betalat och vilka som bara missat mailet. Skulle tro att vi snart för ett påminnelsemail i stil med: Om du inte betalar nu kommer din synlighet att vara borta i Internet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag får nog skicka ut ett mail till alla mina kunder att inte anta budet och att det inte kommer att göra varken eller till att ligga i den skitkatalogen. Jag hann inte tänka på det eftersom mailet kom dagen innan slutdatumet. Senast redigerad av DistansData den 2010-06-04 klockan 21:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Blir så irriterad på såna hör företag som inte kan främja sin produkt utan att luras och bedra.. hade jag varit en mer bitter person så hade jag gått igenom stora delar av deras katalog och uppmanat ägarna av de sidor som redan finns där att droppa infoo fortare än kvickast!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|