FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
OperaMini finns ju till iPhone. Då bör det bara vara att installera den på iPad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tvärkass webbläsare visar det sig när man kört den en stund. Tolkar hemsidor bedrövligt dåligt, och visar i princip något fel på varje sida. Fördelen är snabbheten, men det är den enda fördelen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har både mac och pc.
gillar macen, men ett par saker är helt jävla rubbade. du har en mapp med arbete du håller på med, du vill lägga till ett antal filer i en mapp som heter likadant. ok, jag lägger mappen på samma ställe, det borde funka. nejdå, då tar mac-jäveln bort mappen först och lägger dit den nya mappen sedan. 40h+ åt helvete. sedan är magic mouse, både den nya fina trådlösa och den gamla helt odugliga. musdrivrutinerna i mac är helt värdelösa. men coda är bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Eller Textmate ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För mig är det dött race. Jag är van vid PC och gillar valfriheten och det (oftast) lägre priset. Mycket av appels framgångar består ju som sagt i marknadsföring och deras "fanboys". Att skapa en fanclub är något apple fokuserat mycket på och deras fanboys är ju de som ger bilden av att deras produkter är revolutionerande. Skulle faktiskt sätta några kronor på att några av dem skulle gått och köpt the "iWheel". Ett annat exempel är iPad som alla måste erkänna är en ganska överhypad produkt som inte är annat än en stor iphone. Det roligaste exemplet är i alla fall när smygbilderna på iphone 4g släpptes och alla var jättenegativa "Apple skulle aldrig skapa något sådär fult" och när det visade sig vara en äkta appleprotoyp så tyckte alla att det var det snyggaste de någonsin sett.
Apple har bra marknadsförare men varken deras OS eller hårdvara är överlägsen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Just där har du väldigt rätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Mac OS X är bättre än Windows.. Visst iPad är en förstorad Iphone, men fan så roligt att använda.. Jag använder min ipad mer än min netbook numera. Tom hos kollegor som har anti apple attityd, gillar ipaden.
Vi använder ipaden inom företagen för inventering och liknade. Det är inte optimalt att köra Laptop och samtidig stå skriva, men med ipaden går det. Återingen är det användar upplevsen, visst Apple bygger lite fanclub, men det aldrig fått dessa fan club, om det hade gjort bra produkter. Jag är ingen apple fanatiker.. Men är jävligt trött på dålig PC hårdvara... Citat:
Senast redigerad av klein den 2010-05-24 klockan 06:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
gfors:
Norton Internet Security 2010 drar 12.2 MB RAM och flera tester visar att det är bland de snabbaste skydden på marknaden. Eset's motsvarighet Nod32 Smart Security (som många av någon konstig anledning avgudar..) kommer inte ens i närheten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Hört att ClamAV ska vara bra, kör det idag på mina virtuella maskiner. |
||