FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nej, jag tänker faktiskt inte bara på mina egna inlägg som blivit raderade ibland utan även många andras, samt många ber moderatorer stänga deras trådar men det görs ofta inte.
När det gäller egenreklamen hade vi en tråd om detta som helt plötsligt raderades en gång i tiden rätt upp och ner. Ibland blir faktiskt egenreklams regeln helt absurd. Man bör helt klart se över denna regel. Det är absolut inte bara jag som kommer ikläm utan många andra. Ta en titt tex på denna tråden (finns mängder med andra trådar om man letar) http://www.wn.se/t1037747-15-2.html Citat:
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2010-05-14 klockan 13:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Men detta är något som diskuterats i omgångar sedan 2004, och jag tror ingen admin anser att den behöver ses över.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är otroligt sällan man ser att moderatorerna har redigerat och skrivit anledning, själv hittar jag noll just nu och de raderade inläggen går ju inte att hitta nu som du kanske förstår. Min gissning är att denna tråden är en början på samma tråd som en gång bara raderades utan att en enda admin kommenterade något. Du ska se att även denna tråd helt plötsligt kommer att försvinna under en moderator/admins hand. Men, men vi kan väl se vad andra på wn tycker och tänker, jag ska inte vara den som klagar om de flesta andra är nöjda. Senast redigerad av Danielos den 2010-05-14 klockan 13:26 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|