FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har jobbat med produkter du ska sälja i snart 10 år. An egen erfarenhet så vet jag att det inte spelar någon roll hur du utformar din sida. Folk kommer inte beställa dessa produkter via formulär, dem kommer att ringa först och fråga en massa.
Du har tagit in en massa olika levenantörer vilket är bra, men har man för stort utbud kan det lätt bli så att kunden tröttnar innan han hinner beställa och då får du ingen affär. Dessa produkter är lätta att sälja om man orkar ringa runt, bara hemsidan kommer inte generera många köp. Använd den mer som katalog och kontakta kunder istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det där stämde kanske 1998, men idag ser verkligheten annorlunda ut. Åtminstone för oss! Självklart blir det ibland många turer, men när vi väl får ett lead, så har kunden redan kommit väldigt långt i sin process. Sen är det inte direkt så att vi hymlar med var man når oss per telefon.
Tråkigt att folk upplever det som krånglig prissättning, eftersom vi ansträngt oss för att den just ska vara så enkel som möjligt. Vi får fundera ett varv till alltså. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|