FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
2) En bättre insortering av pennor ska komma! 3) Väldigt svårt att få tag på bra produktbilder - men visst bör dom vara bredare. Håller med. Ska se vad vi kan göra åt det. 4) Sidan efter har vi också upptäckt att den är på tok för tråkig. Blir lätt så när man aldrig själv trycker på beställa ![]() 5) Håller med, men desvärre så är vi flera som bestämmer ![]() 6) Har fåt lära mig att man egentligen inte får skriva så, men vem kontaktar man för att göra en oberoende utredning, om jag nu är övertygad om att så är fallet? 7) Hehe, otur i formuleringen ![]() 8) I värsta fall får du skicka PM så jag får förklara =) 9) Som sagt, väldigt svårt att påverka leverantörernas bilder. Man kan såklart fota själv och lägga upp, men det får komma med tiden. TACK FÖR ALL INPUT! DEN ÄR GULD VÄRD! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
foretagsgodis-karamell skulle kunna se ut ungefär såhär:
Välj smak, popup med alternativen Blandad kompott av nedanstående smaker Fruktblandning Smörkola Kolamint Ismint Lakrits Chokladfylld mint * Pulverfylld lakrits * Pulverfylld hallon/lakrits * Cappuccio. (eller en lista där man själv blandar bland era smaker?) Sen välj antal, popup med alternativen (eller en slider med 30 som minimum och sen i 10 kg:s steg) 30 kg 50 kg 70 kg 100 kg 200 kg 400 kg (köper någon ett halvt ton med 1 års hållbarhet, fan va godissugna dom måste vara) Sen välj antal färger på tryck, popup med 1-4 färger Välj ja/nej på Transparent papper Sen presenteras pris inkl alla kostnader utan moms såklart. På så sätt är det lätt att ändra antal kg och se hur det påverkar priset typ. Sen måste du övertala dina kollegor om att teckensnittet är för litet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag säger inte att det är en dålig idé. I dom bästa av världar hade man kunnat välja allt på alla produkter. Exempelvis handdukar: färg, kvalitet, gram per m2, tryckmetod, antal, förpackning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|