FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår inte riktigt varför ni är så uppspelta
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag registrerade 3 stycken .com-domäner samtidigt, på samma kreditkort. Funkade fint. Det enda som suger är deras senaste mail där de ber mig ta kort på mitt kreditkorts båda sidor och skicka till dem. Vågar man?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
man har ett år på sig. Sätt upp en liten sajt med reklam. Alla domäner man köper måste inte ha ett högre värde än vad man betalar för dem. Vi är många som sitter och har en domän i åtanke. "shit ska jag betala en hundring för domänen, vad ska jag ha den till". Nej men för 10 spänn så behöver man inte fundera ens, är bara låsa den till sig direkt. Förra året när det var någon kampanj för .nu domäner så köpte jag en hel hög av dem. Efter ett år behöll jag inte alla, men jag har fortfarande en näve av dem kvar som jag förmodligen inte kommer släppa på många många år. Dessa domäner hade jag förmodligen inte köpt om de inte var så billiga vid inköpstillfället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.com fungerar ju lite olika och det kan vara vist att läsa avtalet om man reggar med tanken att direkt föra över dem till en annan registrar eller ombud.
Sweely - köpte du tre på ett kort? Galet bra dock! :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dessutom kostar ju transfern 1 år till enligt den nya registrarens prislista då .com förlängs vid flytt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
$1 domänerna är nu "slut" enligt Netfirms Facebook grupp och under en tid framöver kan man regga .com för $3.99 (samma kod) - skönt, hade reggat alldeles för många annars, nu hann jag bara komma upp i ca 50.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, jag köpte tre .com-domäner på samma kreditkort. Jag köpte alla tre samtidigt, och inte en domän, en domän och en domän - utan tre domäner vid samma köp. Dålig förklaring, men du förstår nog vad jag menar...
Haha, klockrent! 50 stycken? Det är löjligt många domäner. Jag registrerade bara 3 stycken, men är nöjd ändå! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skönt att du förstod ironin, tanken var att ordet bara skulle skrivas "bara"
![]() |
||