| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Det räcker inte att bara bestrida en faktura. Har du underlag på att kunden har beställt en tjänst eller vara och rätt på din sida så hjälper det inte mycket att kunden bestrider kravet.
Alla dina kostnader och utlägg för ett sådant ärende kan du kräva kunden på sedan. Så i slutändan är det din kund som kommer att betala, om du har rätt på din sida vill säga. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Innebär att du senare kan få tillbaka för dina utlägg för jurist / advokat. Suger med människor som inte gör rätt för sig. I många fall är det så små belopp, att det blir dyrare o rodda fram tillbaka, skriva brev hit dit än att bara låta det vara! Tar som någon skriver i tråden ca 2 år innan ens ärendet tas upp. Sjukt dåligt, även fast man har alla papper på bordet! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|